نقطه نظر انسانهای موفق پس از رسیدن به موفقیت :

پژمان جمشیدی :(کسب موفقیت در عرصه هنر در عرض یک سال)

سلام
دیروز وقتى شنیدم آهنگ تیتراژ من و جناب هدایتى به انتخاب بیننده هاى برنامه ساعت ٢٥ به فینال برترین تیتراژهاى تلویزیون رسیده،کلى رفتم تو فکرو به مسیر زندگیم تا امروز نگاه کردم.به حضورم در فوتبال و سریال پژمان و نمایشهایى که افتخار حضور داشتم.ایمان پیدا کردم که چه در گذشته و چه حالا، هر زمانى که روى زندگى تمرکز کردم و بدون توجه به قضاوتهاى مرسوم ، فقط به هدفم فکر کردم و جواب تمام بى احترامى ها و قضاوت ها رو با احترام و محبت و صبروتلاش دادم،همه چیز شد.پس صبر و تلاش و تمرکز روى هدف در سایه آفریدگار و البته کمى شانس یا به اصطلاح مذهبیش ، تقدیر، تنها مسیررسیدنه.آرزو میکنم هممون با تمرین احترام و آرامش و صبر، به اهدافمون برسیم.
خیلى دوستون دارم

 

محسن یگانه :(ثبت اسم وی در لیست مشاهیر نوکیا آمفی تئاتر)
همیشه میگن صبور باش اجازه بده موقعش برسه! وقتش شد و شما کمک کردین الان اینجایی باشم که هستم! کم و زیادش مهم نیست ولی لذّت داره که دیگران از صمیم قلب برات آرزوی موفّقیت کنن!
لذّتش انگیزه میده به آدم که همچنان پیشرفت کنه!اگه پیشرفتی میبینین بدونین دلیلش شما بودین! چه راه طولانی پیش رو هست تا کارای عجیب انجام بدیم! کارایی که بعد ها با لذت مرورشون کنیم! این عکس هم توضیح زیاد داره ولی انقدر بقیه توضیح دادن که فک نکنم نیازی باشه در موردش شفاف سازی کنم ، به توضیات دوستان خوبم دقت کنین کافیه!!! ایشالا آلبوم بعدی جبران کنم این همه سال لطف بی منّت شمارو... عاشقتونم، محسن یگانه
((خداست که به انسان ها اعتبار و عزّت میده))